Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Książki ekonomiczne » Elżbieta Małgorzata Jagiełło, Polska szkoła makrokonkurencyjności
Producenci
Opinia o produkcie
Tym razem zapraszam Was na wycieczkę do Warszawy, Londynu i Kijowa w początkowych latach XX wieku za sprawą piątego tomu wspomnień Daniela Bachracha,…
Ocena produktu 5/5
Kontakt
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 
Elżbieta Małgorzata Jagiełło, Polska szkoła makrokonkurencyjności
Super promocja

Elżbieta Małgorzata Jagiełło, Polska szkoła makrokonkurencyjności

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 10 dni

Koszt wysyłki: od 10,90 zł

Stan magazynowy:

Cena brutto: 19,90 zł

Cena netto: 18,95 zł

Cena poprzednia: 44,90 zł

Cena katalogowa: 64,15 zł

Oszczędzasz: 44,25 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Kupując ten produkt otrzymasz od nas 20 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zarejestrowanych w naszym sklepie.

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)
 Elżbieta Małgorzata Jagiełło jest doktorem nauk ekonomicznych i adiunktem w Instytucie Badań Rynku i Konsumpcji. Od ponad 10 lat specjalizuje się w tematyce konkurencyjności gospodarki. Zarówno w swoich artykułach, jak i książce pt. Strategiczne budowanie konkurencyjności gospodarki (2008) opowiada się za potrzebą integrowania różnych podejść badawczych w procesie coraz głębszego poznawania zjawiska konkurencyjności i przedstawia autorską koncepcję Zintegrowanego Modelu Konkurencyjności Gospodarki.
W monografii autorka ukazuje szeroką panoramę polskich osiągnięć i ustaleń w zakresie makrokonkurencyjności na tle dorobku światowego. W ramach tak zarysowanej szkoły polskiej wyróżnia cztery nurty badawcze. Jednocześnie przypisuje szczególną rolę kapitałowi społecznemu i jakości instytucji w kształtowaniu konkurencyjności gospodarki będącej w okresie post-transformacji.
Z racji swojego poznawczego, jak i praktycznego charakteru książka przeznaczona jest dla szerokiego kręgu odbiorców, w szczególności przedstawicieli administracji rządowej oraz studentów ekonomii i zarządzania. Motywem przewodnim książki jest zdanie:

„Zwiększanie konkurencyjności to nie sprint WZROSTU –
to MARATON ROZWOJU GOSPODARCZEGO”.

***
Z recenzji prof. dr hab. Leszka Jasińskiego:
„Pojawiła się publikacja wartościowa i oryginalna. Poszczególne teorie są omawiane kompetentnie i przy wykorzystaniu obszernej literatury przedmiotu. (….) Myślę, że została w niej zawarta wyraźna większość ustaleń dotyczących konkurencyjności, jakie pojawiły się na świecie i w Polsce.(…) Uważam [ją] za udaną i wnikliwą prezentację problemu konkurencyjności międzynarodowej, uzupełnioną o cenne propozycje własne autorki.”

Format: b5

Rok wydania: 2014

Okładka: miękka

Liczba stron: 200

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję do tego produktu, a otrzymasz od nas 5 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zalogowanych i zarejestrowanych w naszym sklepie.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Pozostałe produkty z kategorii

Wkrótce w ofercie

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu