Koszyk Twój koszyk jest pusty ...

Producenci

Opinia o produkcie

Ciekawie i przystępnie napisana książka. Autor nie tylko opisuje warte zobaczenia miejsca, ale również miejscowe zwyczaje i spotkania z lokalsami. Relacjonuje…
Ocena produktu 5/5

Kontakt

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Reklama

  • PrimoLibro
» » Elżbieta Małgorzata Jagiełło, Polska szkoła makrokonkurencyjności
Elżbieta Małgorzata Jagiełło, Polska szkoła makrokonkurencyjności
Nowość

Elżbieta Małgorzata Jagiełło, Polska szkoła makrokonkurencyjności

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 10 dni

Koszt wysyłki: od 9,50 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Kurier - 15,00 zł
Przesyłka pocztowa ekonomiczna - 13,00 zł
Przesyłka pocztowa priorytetowa - 14,00 zł
InPost Paczkomaty24 - 11,00 zł
Paczka w RUCHU - 9,50 zł

Stan magazynowy: 242 szt.

Cena brutto: 44,90 zł

Cena netto: 42,76 zł

Cena katalogowa: 64,15 zł

Oszczędzasz: 19,25 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)
 Elżbieta Małgorzata Jagiełło jest doktorem nauk ekonomicznych i adiunktem w Instytucie Badań Rynku i Konsumpcji. Od ponad 10 lat specjalizuje się w tematyce konkurencyjności gospodarki. Zarówno w swoich artykułach, jak i książce pt. Strategiczne budowanie konkurencyjności gospodarki (2008) opowiada się za potrzebą integrowania różnych podejść badawczych w procesie coraz głębszego poznawania zjawiska konkurencyjności i przedstawia autorską koncepcję Zintegrowanego Modelu Konkurencyjności Gospodarki.
W monografii autorka ukazuje szeroką panoramę polskich osiągnięć i ustaleń w zakresie makrokonkurencyjności na tle dorobku światowego. W ramach tak zarysowanej szkoły polskiej wyróżnia cztery nurty badawcze. Jednocześnie przypisuje szczególną rolę kapitałowi społecznemu i jakości instytucji w kształtowaniu konkurencyjności gospodarki będącej w okresie post-transformacji.
Z racji swojego poznawczego, jak i praktycznego charakteru książka przeznaczona jest dla szerokiego kręgu odbiorców, w szczególności przedstawicieli administracji rządowej oraz studentów ekonomii i zarządzania. Motywem przewodnim książki jest zdanie:

„Zwiększanie konkurencyjności to nie sprint WZROSTU –
to MARATON ROZWOJU GOSPODARCZEGO”.

***
Z recenzji prof. dr hab. Leszka Jasińskiego:
„Pojawiła się publikacja wartościowa i oryginalna. Poszczególne teorie są omawiane kompetentnie i przy wykorzystaniu obszernej literatury przedmiotu. (….) Myślę, że została w niej zawarta wyraźna większość ustaleń dotyczących konkurencyjności, jakie pojawiły się na świecie i w Polsce.(…) Uważam [ją] za udaną i wnikliwą prezentację problemu konkurencyjności międzynarodowej, uzupełnioną o cenne propozycje własne autorki.”

Rok wydania: 2014

Okładka: miękka

Liczba stron: 200

Format: b5

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję
Klienci zakupili także
Edgar Wallace, Kwadratowy szmaragd

Edgar Wallace, Kwadratowy szmaragd

24,90 zł brutto23,71 zł netto
Maciej Paterczyk, Na zgliszczach

Maciej Paterczyk, Na zgliszczach

24,90 zł brutto23,71 zł netto
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl